MINDFULNESS w Wierchomli

Jeśli chcesz popracować nad własnym rozwojem, być bardziej świadomym i bardziej obecnym, ale też jeśli doświadczasz:

  • chronicznego zmęczenia, obniżonego nastroju, lęku​- bólu lub choroby, spowodowanych stresem
  • wypalenia zawodowego
  • niskiego poczucia własnej wartości, nieśmiałości, ciągłego natłoku myśli

MINDFULNESS JEST WŁAŚNIE DLA CIEBIE!

Dzięki warsztatom:
  • poprawisz samopoczucie
  • popracujesz nad bardziej uważnym byciem w chwili obecnej
  • poprawisz kontakt z samym sobą 
  • lepiej, uważniej dostrzeżesz własne potrzeby.
Dążymy do osiągnięcia życiowej pełni, ale nie zdajemy sobie sprawy, że pełnia jest już w nas. Praktyka mindfulness nie oznacza możliwości osiągnięcia poczucia płytkiego zadowolenia, ale dotarcia do pogłębionej harmonii, która przeniknie całą naszą egzystencję. Jon-Kabat-Zinn

Program warsztatu uwzględnia narzędzia stosowane podczas 8-tyg. kursu MBSR (Mindfulness Based Stress Reduction / Redukcji Stresu Opartej na Uważności) i będzie to aż 21 godzin spotkań – Odosobnienia, podczas których będziemy mieli okazję:

  • przyjrzeć się naszym nawykowym schematom zachowań​- nauczyć się, jak można zastępować automatyczne reakcje świadomymi wyborami
  • poczuć bardziej nasze ciało, posmakujemy uważności w codziennych aktywnościach 
  • zanurzyć się w praktyce nieformalnej i spróbować, jak to jest na co dzień, uważnie myć zęby, zmywać naczynia, pić kawę, jeść, zauważać pogodę za oknem, (nie)przyjemne sytuacje, wrażenia, myśli i wiele innych
  • praktykować świadomy ruch, spotykać się z ograniczeniami ciała oraz z uważnością oddechu, patrzenia, postrzegania, słuchania.
PROWADZĄCA : Anna Gubernat – nauczycielka MBSR i MBLC, członek i prezes Polskiego Towarzystwa Mindfulness, założycielka MindfulnessKursy.pl, założycielka i przewodnicząca Koła Naukowego Mindfulness na Uniwersytecie SWPS, studentka ostatniego roku psychologii na Uniwersytecie SWPS w Warszawie.
Na co dzień towarzyszy uczestnikom prowadzonych spotkań, kursów, wyjazdów w ich drodze do bardzie uważnego, świadomego życia.
Jeśli chcesz popracować nad własnym rozwojem, być bardziej świadomym i bardziej obecnym, ale też jeśli doświadczasz:chronicznego zmęczenia, obniżonego nastroju, lęku​- bólu lub choroby, spowodowanych stresemwypalenia...